Veelgestelde vragen
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betaal met je favoriete betaalwijze naar keuze. De meest gekozen betaalwijze is: Ideal
Wens je liever achteraf te betalen kies dan voor: Billink of Riverty.
Ik heb een kortingscode :) Waar kan ik deze invullen?
Vul je kortingscode in bij het afrekenen. Je kunt de kortingscode invullen in stap 3 verzenden van de checkout. Klik het veld " + kortingcode" open en plak je kortingcode en bevestig deze.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,95.
Voor België & Duitsland bedragen de verzendkosten €7,95.
De verzendkosten worden toegepast na het selecteren van het desbetreffende land in de checkout.
Vanaf welk bedrag is er gratis verzending?
Plaats je een bestelling boven de 85,- dan wordt deze gratisverzonden.
Wat is de levertijd van een pakket?
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17:00 uur, worden dezelfde dag verzonden.
In de regel wordt je bestelling dan dan vaak al de volgende dag bezorgt ook op zaterdag!
Met welke bezorgdienst werken jullie?
Kies je favoriete bezorgdienst! Bij Smile Favorites heb je de unieke mogelijkheid te kiezen tussen bijvoorkeur DHL of Post NL.
Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat nu?
Geen probleem. Dat kan gebeuren, stuur z.s.m. een mail o.v.v. je ordernummer met het juiste adres naar [email protected].
Ik heb geen orderbevestiging of Track&Trace code ontvangen? Wat nu?
Na het aanmelden van je pakket ontvang je automatisch een track & trace bericht van de door jouw gekozen vervoerder. Geen mail ontvangen? Mogelijk heb je een verkeerd e-mailadres ingevuld. Stuur een bericht naar onze klantenservice.
Retourneren
Is het mogelijk mijn bestelling te ruilen?
Ja zeker. Meld je bestelling eenvoudig en snel retour aan via onze retourpagina. Stuur de meegeleverde pakbon mee en geef hierop aan welke artikel(en) je wilt ruilen. Bij beschikbaarheid zullen wij je bestelling aanpassen. Wil je er zeker van zijn en het liefst je nieuwe bestelling z.s.m. ontvangen plaats dan direct een nieuwe bestelling na het aanmelden van je retour.
Wat zijn de voorwaarden om de schoenen te retourneren?
Voor alle desbetreffende retourvoorwaarden verwijzen wij je graag door naar onze retourpagina.
Wat is het retourtermijn?
Je hebt na het ontvangen van je bestelling 14 dagen retourrecht.
Hoe kan ik schoenen retourneren?
Je kunt je bestelling eenvoudig en snel aanmelden via ons retourportaal.
Wanneer je gebruik maakt van ons retourportaal is je bestelling verzekerd van restitutie bij schade of verlies.
Hebben jullie een retourformulier?
Een retourformulier invullen is niet nodig. Geef een retourreden aan in ons retourportaal en stop de meegeleverde pakbon bij je bestelling.
Wat is het retouradres?
Stuur je liever je bestelling zelf aan ons retour vermeld dan duidelijk ons retouradres:
Smile Favorites / Retouren / Snelliusweg 40-2 / 6827 DH / Arnhem
Hoeveel kost het verzenden en retourneren van mijn bestelling?
De bijdrage voor het retourneren van je bestelling is €5,95. Wanneer je de gehele bestelling retourstuurt ontvang je het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten van ons retour.
Ontvangen wij een gedeelte van je bestelling retour en komt hiermee je uiteindelijke orderwaarde onder de 85,- dan zal een bedrag á 5,95 verzendkosten verrekend worden.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug na een retour?
Wij doen ons best inkomende retouren vaak al binnen 24/48 uur te verwerken. Zodrag je retour verwerkt is ontvang je aansluitend restitutie of wordt je digitale betaaloverzicht aangepast.
Veelgestelde vragen
1.1 Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Test