Garantie & Klachten
Garantie & klachten
Wij doen ons uiterste best om je bestelling goed en zo snel als mogelijk bij je af te leveren. Nu kan het zijn dat er soms wel eens iets mis gaat bij het verzenden of dat er schade ontstaat tijdens het versturen. Meld dit dan direct bij onze klantenservice.
Wanneer je een onjuist artikel, beschadigd artikel hebt ontvangen of niet tevreden bent over de prijs/kwaliteit dan vernemen wij dit graag. Meld je klacht per mail bij onze klantenservice en voorzie deze van enkele foto's zodat onze medewerkers een duidelijk beeld hebben.
Mail naar klantenservice@smilefavorites.nl en je klacht wordt binnen enkele werkdagen beantwoordt.
Meer informatie over het retoursturen van je bestelling en onze garantievoorwaarden kun je terug vinden op onze website pagina "Retourneren".
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Voor een directe link naar het ODR-platform klik hier. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.